blogger lelaki logo

Panduan Buat Duit Online Dengan Adsense

9 Komen
Adsense aku rasa bukanlah satu nama yang asing bagi kalangan blogger. Kita semua tahu itu adalah lubuk blogger buat duit online. Dengan panduan adsense yang betul tidak mustahil untuk anda juga tersenyum melihat duit masuk ke akaun setiap bulan.

Sebenarnya sebelum ini aku ada tulis entri berkaitan adsense iaitu Tips Asas Adsense. Itu mungkin tidak cukup, sebab proses untuk menjana duit melalui adsense kita perlukan lebih banyak ilmu dan teknik yang betul.

Bukan apa, biarlah kita buat sesuatu itu dengan ada ilmu, dengan ilmu itu kita buat sampai jadi dan nampak hasilnya. Lagipun ramai juga blogger yang sidah berjaya mendapatkan akaun adsense, namum tak kurang juga yang masih mengeluh dengan hasil yang kurang memuaskan.

Kita sudah pandai buat blog sendiri, sekarang tiba masanya kita boleh buat duit dengan blog kita. Insyaallah dengan usaha yang gigih kita akan berjaya.

Panduan Adsense Jana USD Secara Online


Sebab itulah kita kena belajar. Tak rugi untuk kita menambah ilmu, kita tidak tahu bila masanya ilmu kita itu akan berguna untuk kita suatu hari nanti. Begitulah juga dengan Adsense. Kalau kita tak pecahkan ruyung macam mana nak dapatkan sagunya.

Dalam keadaan ekonomi sekarang, dengan nilai Ringgit Malaysia mengalami kejatuhan. Tidak semua orang berasa sedih. Sebab ada mereka yang berhasil jana US Dollaer (USD). Banyangkan sekarang nilai 1 USD bersamaan dengan RM 4.44.

Jika dapat jana USD 100, ambil kalkulator darablah sendiri berapa hasil yang akan anda dapat? Tepuk kalkulator tanyalah tukarannya dapat berapa?

Baiklah, cakap banyak tak guna. Kita nak tengok hasil. Aku sendiri juga sudah menghasilkan ribuan USD dengan Adsense.

Panduan Adsense Jana USD Secara Online

Panduan Adsense Jana USD Secara Online


Ya betul tuan-tuan/puan-puan, aku sedikit pun tak tipu. Sebab itulah aku tulis entri ini, sebab aku nak ramai lagi orang kita yang berjaya mengaut untung buat blog, menjana duit Amerika.

Satu kerugian besar jika anda terrer buat blog, apatah lagi ada akuan adsense tapi tidak menggunakan peluang tersebut dengan betul. Satu kerugian yang besar tuan-tuan.

Jadi anda pergilah cari ilmu tentang Adsense, banyak teknik yang kita boleh belajar. Taip sahaja dekat Google, banyak akan anda jumpa tip dan 'tricks' berkaitan Adsense yang akan anda jumpa.

Kalau tak faham bahasa orang putih jangan risau sebab ada SIFU ADSENSE yang telah buat ebook bahasa Melayu. Anda boleh baca ebook Panduan Raja Adsense - Revive. Bagi aku inilah satu ebook panduan Adsense yang lengkap,


Bukan calang-calang orang yang menulis ebook ini, blogger yang aku anggap sifu iaitu Mohd Shamsuriyadi. Dia ni sememangnya otai yang aku cukup kagumi bab buat duit online. Mereka yang kenal dengan brader ni pasti tahu blog dia iaitu www.shamsuriyadi.com

Sebab dia yang tulis ebook Panduan Adsense ini, jadi aku berani cadangkan kepada orang lain untuk baca, belajar dan hadam. Sebab bukan senang sebenarnya kita capai kejayaan tanpa ada ilmu yang cukup. Jadi apa tunggu lagi? jangan buang masa, orang lain dah kaut beratus USD untuk bulan ini

Dapatkan ebook Panduan Raja Adsene Sekarnag di https://goo.gl/3uMl9b

9 Komen untuk "Panduan Buat Duit Online Dengan Adsense"

avatar

Memang syok la adsense ni... dah la bayaran dalam USD

avatar

ternyata di Malaysia banyak yg maen adsense juga yaah . hihihi

kira saya di Indonesia saja .

#SalamdariNegeriTetangga

avatar

Alhamdulillah, info yang berguna. saya pun pernah alami benda yang sama. seronok dapat duit tambahan tanpa diduga.

avatar

Saya pun teringin nak buat adsense .. buat duit secara senyap .....siapa boleh bantu saya buat duit tambahan dari adsense ni ye?

avatar

memang power..tetiap bulan withdraw tu

avatar

dapat adsense bolehla belanja makan anak2 ;)

avatar

alhamdulillah...boleh belanja anak dengan bini sekali...siapa tak rebut peluang buat duit dengan adsense ni memang rugi

avatar

alhamdulillah...semoga terus maintain sampai bila-bila

avatar

sebenarnya ia bukan diduga..sebab dengan adsense ni kita kena berusaha juga

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.