Buat Duit dengan Bisnes Printing Banner

Buat Duit dengan Bisnes Printing Banner

Jika kita sering memandu dijalan raya, pasti kita akan perasaan adanya banner/bunting ditepi jalan untuk tujuan promosi/iklan. Tetapi pernah tak kita terfikir siapa yang BUAT DUIT dengan bisnes printing banner ini semua, berapa banyak duit yang masyukkk ke poket mereka???

Buat Duit dengan Bisnes Printing Banner
Klik Gambar Untuk Info Lanjut "RAHSIA BISNES BANNER".

Kita boleh perhatikan bisnes printing banner ini adalah antara bisnes yang sentiasa ada permintaan. Kenapa aku kata bisnes ini sentiasa ada permintaan? Mari kita renung sekejap.

Baca Juga :

Selalunya banner/bunting akan digunakan oleh pasaraya/kedai untuk iklankan promosi terkini kedai mereka. Tetapi selalunya setiap kali iklan hanya untuk sesuatu tempoh tertentu sahaja. Jika ada promosi yang lain banner yang lain pula akan dinaikkan. Jadi apa maknanya, permintaan banner akan sentiasa ada.

Lagipun jika banner itu setiap hari terkena hujan panas, lama-lama mereput juga ia. Jadi peniaga akan buat tempahan banner baru.

Zaman sekarang semakin moden. Orang kahwin pun sekarang sudah pandai gantung banner/bunting di jalan masuk ke tempat kenduri. Setahun berapa ramai orang kahwin dekat kampung kita sahaja? Belum kira kampung sebelah lagi.

Itu kita belum cerita pasal permintaan daripada sekolah-sekolah, jabatan kerajaan dan banyak lagi.

Jadi bisnes ini memang lubuk duit, memang boleh buat duit.

Tapi...

Aku dah agak mesti ada tapi...

Berapa modal nak mulakan bisnes banner ini? Mana nak beli printer? Mana nak beli dakwat? Mana nak beli itu ini semuanya? Macam leceh je bro!

Macam nie la bro, dengar sini aku nak cakap. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal buat duit dengan bisnes printing banner, ini ada panduan lengkap untuk mendorong korang berjaya dalam bisnes ini. Boleh klik sini Rahsia Bisnes Banner.

Jika nak berjaya kita kena ikut cara orang yang dah berjaya, jadi laburkan sedikit duit untuk keuntungan jangka masa panjang. Nak buat sesuatu kena ada ilmu, tanpa ilmu macam mana kita nak berjaya. Mana ada ilmu PERCUMA beb!

Share this:

Disqus Comments