blogger lelaki logo

Cabaran Kurus dan Menang RM1000 dengan Nikko Slimm Juice

20 Komen
Beberapa bulan lepas terpapar di dada akhbar, rakyat Malaysia antara negara yang tertinggi jumlah obesiti di Asia Tenggara.
Cukup menbimbangkan kerana negara perlukan rakyat yang sihat dan aktfi untuk terus maju, jika ramai rakyat yang berpontensi untuk mengidap penyakit, itu adalah satu masalah.

Jadi apa kata, sahut Cabaran Kurus dan Menang RM 1000 dengan Nikko Slimm Juice.

Nikko Slimm Juice

Sambil anda kurus dengan sihat anda boleh juga menang hadiah berupa wang ringgit, siapa yang senang-senang nak beri kita wang tunai RM 1000 kan.

Kenapa aku sebut 'cabaran'?

Sebab untuk kembali kurus sememangnya mencabar, kalau ditanya kepada setiap orang yang mempunyai berat badan berlebihan, semunya mahu jadi kurus semula.

Tapi, ada sahaja halangan dan semua usaha terhenti sekerat jalan. Jadi untuk kembali kurus perlu ada kesedaran dan motivasi diri yang cukup kuat.

Apa lagi tunggu, anda boleh jadikan ini sebagi cabaran untuk anda kembali kurus dan menang RM 1000.

Boleh baca diakhir artikel untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan cabaran kurus ini.

Kelebihan Nikko Slimm Juice

Mungkin ada yang tertanya-tanya bagus sangat ke produk Nikko Slimm Juice ini?

Baiklah, ini dia antara Kelebihan Nikko Slimm Juice :
  • Membantu membakar lemak 200% dengan lebih efektif 
  • Membantu menurunkan berat badan 2-4kg dengan hanya pengambilan 1 botol Nikko Slim Juice 
  • Membuang toksin badan 
  • Mengawal selera makan 
  • Menambah tenaga 
  • Membaiki sistem pencernaan

Kurus dan Menang RM1000 dengan Nikko Slimm Juice


Kurus dan Menang


Nikko Beauty, & Wellness, syarikat yang mengedarkan produk Nikko Placenta White kini mengeluarkan produk kurus mesra pengguna iaitu Nikko Slimm Juice.

Nikko Slimm Juice lulus KKM dan Halal. Rata rata pengguna memberikan respon atau testimoni yang baik setelah menggunakan produk tersebut.

Berikut merupakan info tambahan produk :
  1. 1 botol cuma berharga RM60
  2. Tidak perlu bancuh,terus minum sahaja 2x sehari
  3. Mengandungi 250ml, tahan untuk 2 hingga 3 minggu
Pihak syarikat ada melancarkan pertandingan Kurus Dan Menang. Setiap pengguna Nikko Slimm Juice layak menyertai pertandingan ini.

Pemenang akan memenangi RM1000 jika berjaya turun berat badan sebanyak 10 Kg dalam masa sebulan. Antara syarat pertandingan :

Wajib ada bukti sahih sebelum dan selepas amalkan Nikko Slimm Juice

Ada gambar ‘before – after ‘

Untuk menyertai pertandingan dan maklumat lanjut, boleh hubungi kami melalui saluran berikut :

Website : http://nikkobeauty.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/nikko.slim.juice.hq
Email : [email protected]
Hp : 019 3444513

Contest Mudah Nikko Slim Juice ini dianjurkan oleh Farid Laham Network dan ditaja oleh Nikko Beauty serta duniafarisya.com

20 Komen untuk "Cabaran Kurus dan Menang RM1000 dengan Nikko Slimm Juice"

avatar

Semoga berjaya bro :) insyallah ada rezeki tak kemana :)

avatar

Assalamualaikum admin Blogger Lelaki,

Fuhhhhhh, memang mencabar nak turunkan 10kg dalam masa sebulan. Bagi yang kurang ilmu tentang bagaimana cara menurunkan berat badan dengan betul dan selamat, mungkin akan amalkan crash deit di mana kaedah ini lebih memberikan mudharat.

avatar

Saya pun nak kurus jugak, BMI dah terlebih. Asyik mengadap PC je. Betulke minum je boleh kurus?

avatar

Fuyoh rm 1000 untuk 10 kilo...memang mencabar....kalau memang turun 10 kilo ...best sangat la kan...kurus pun kurus..duit pun dapat..memang berbaloi-baloi..

Sekurang kurangnya 400 mcg Asid Folik Diperlukan Untuk Ibu Hamil

avatar

Bagus juga produk ni... Semoga berjaya BL... all the best!!

avatar

Wow semoga berjaya bro :)

avatar

uh..takutlah tak berani heee..masih guna cara manual tanpa guna ubat, bersenam dan makan berkhasiat.

semoga berjaya ;) dalam contest ini

avatar

Terus tertarik tau lepas baca entri ni tapi berat anis tak berat . Kalau setakat 5kg ok lagi kalau 10 nanti jadi anorexia nervosa pulak :p

avatar

mak aiii cabaran kurus! mak jemah tak layak nk join takut jadi kerengga plak slim sangat hahahaa

avatar

bestnya dapat seribu tu pakej dengan turun 10kg. untunglah sapa yang berjaya..

avatar

berjaya kurus dan berjaya pula menang rm1k
tapi bagi aku, berjaya kembali kurus tu yang lebih bernilai

avatar

saya masih slim...lagi..semoga info ini bermanfaat..

avatar

harga pula berpatutan..

avatar

Buat juga cabaran cara Rasulullah, makan bila lapar, jimat, sihat dan dapat pahala..;)

avatar

cabaran kurus, tawaran yang hebat rm 1000 kot.. :D


:: anmashealthcare.blogspot.com ::

avatar

ehem2.... kalau menang nti share2 ye..jgn lupe... :P

avatar

Teringin nak tengok hasilnya setelah sebulan... Jgn lupa share ye! Good luck KC

avatar

Ibu menyusu boleh minum ke. Kalau Obes memang mudah nak turun 10kg dalam sebulan. Kalau sekadar overweight, agak payah la..penurunan perlahan.

avatar

aku tak gemuk, kurus je, BMI cun... tapi yang merisaukan adalah kolestrol yang boleh tahan banyak... hehehehe

avatar

Semoga berjaya BL... all the best!!!

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.