Create Blogger AMP HTML template install & download Accelerated Mobile Pages themes for Blogspot platform.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan Lelaki

Sebenarnya masih ramai yang tidak sedar vitamin shaklee bagus untuk kesihatan lelaki juga. Sebabnya tanggapan orang ramai, produk macam Shaklee ini hanyalah untuk kaum wanita.

Padahal produk Shaklee adalah sesuai untuk semua orang. Sebab semua orang memerlukan vitamin. Jika kurang vitamin akan ada masalah kesihatan, samada kita perasan atau tidak.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan
Tengok, Hensem tak mamat dalam gambar nie..(sorry bro..hahaha)

Jadi para lelaki mari dengar sini, dan boleh pertimbangkan untuk mencuba produk daripada Shaklee pula selepas ini.

Antara Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan Lelaki

Apabila sebut masalah kesihatan orang lelaki, orang akan ingat pasal mandul? betul tak? 

Tapi jangan risau sebenarnya Shaklee pun ada produk yang sesuai untuk mengembalikan kesuburan dan lambang kegagahan seorang lelaki.

Ya, ini bukan sebarang ubat. Jika diamalkan dengan konsisten insyallah akan membuahkan hasil

Vita-E Complex

Vita-E complex Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu daripada minyak sayuran dan selenium. Isi kandungan produk in tediri daripada 400IU Vitamin E, Selenium sebanyak 65mcg serta ekstrak biji anggur sebanyak 39.4 mcg.

Produk Vita E Comples Shakle ini amatlah bagus untuk kesuburan kaum lelaki. Kepada lelaki yang ada masalah kesuburan, rendahkan ego dah cubalah produk ini, manalah tahu ada rezeki anda untuk dapatkan zuriat nanti. Kita jangan berhenti berusaha selagi termampu.

Dan juga untuk memang tak ada masalah kesuburan, bolah juga untuk mengamalkan produk ini, agar prestasi anda berada ditahap yang maksimum. Barulah menjadi suami kesayangan para isteri kan.
Vita-E Complex Shaklee

Zinc Complex

Zink adalah salah satu mineral yang penting bagi tubuh kita. Secara umu zink adalah bagus untuk menyembuh luka, masalah keguguran rambut dan sebagainya. 

Namum disebabkan dari tadi kita cerita pasal lelaki, Apa yang bagusnya produk ini untuk para lelaki?

Zink amat menpengaruhi kesuburan dan kesihatan seksual lelaki. Sebabnya Zink diperlukan dalam menghasilkan sperma, jika kurangnya Zink maka semen menjadi cair/kurang pekat.

Dan pada masa yang sama Zink juga membantu menguatkan sperma. Ya, untuk melengkapkan persenyawaan, sperma yang kuat amat diperlukan untuk berenang ke ovari. Ini biologi beb.

Selain itu Zink ini juga penting untuk menjaga kesihatan Prostate abang-abang semua. Jadi para lelaki semua perlukan kandungan Zink yang mencukupi agar kesihatan 'kita' semua terjamin.

Dalam tablet Zinc Complex Shaklee mengandungi Zinc gluconate - 15mg, Calcium diphospahte -115mg. 

Zinc Complex

Kalau nak suruh aku tulis pasal vitamin shaklee ni memang satu entri takkan cukup. Boleh patah jari aku menaip. Sebab ada begitu banyak jenis vitamin yang bagus untuk kesihatan dan produk Shaklee yang ada.

Sebenarnya produk diatas tidaklah khas untuk masalah kesihatan lelaki sahaja seperti yang aku ceritakan diatas sahaja, sebab itu topik pasal kesihatan lelaki. Produk di atas juga ada banyak lagi khasiat lain.

Produk vitamin shaklee bagus untuk kesihatan kita semua, bukan sahaja untuk wanita, tetapi bagus juga untuk lelaki dan untuk anak-anak pun juga ada. 

Jika inginkan lebih info pasal produk shaklee ini carilah pengedar yang sah, dan dapatkan info dan penerangan yang secukupnya sebelum membeli.

Jom DISQUS... expand_more

Komen dengan Google+ expand_more

Komen dengan Facebook expand_more

mail