blogger lelaki logo

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan Lelaki

18 Komen
Sebenarnya masih ramai yang tidak sedar vitamin shaklee bagus untuk kesihatan lelaki juga. Sebabnya tanggapan orang ramai, produk macam Shaklee ini hanyalah untuk kaum wanita.

Padahal produk Shaklee adalah sesuai untuk semua orang. Sebab semua orang memerlukan vitamin. Jika kurang vitamin akan ada masalah kesihatan, samada kita perasan atau tidak.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan
Tengok, Hensem tak mamat dalam gambar nie..(sorry bro..hahaha)

Jadi para lelaki mari dengar sini, dan boleh pertimbangkan untuk mencuba produk daripada Shaklee pula selepas ini.

Antara Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan Lelaki

Apabila sebut masalah kesihatan orang lelaki, orang akan ingat pasal mandul? betul tak? 

Tapi jangan risau sebenarnya Shaklee pun ada produk yang sesuai untuk mengembalikan kesuburan dan lambang kegagahan seorang lelaki.

Ya, ini bukan sebarang ubat. Jika diamalkan dengan konsisten insyallah akan membuahkan hasil

Vita-E Complex

Vita-E complex Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu daripada minyak sayuran dan selenium. Isi kandungan produk in tediri daripada 400IU Vitamin E, Selenium sebanyak 65mcg serta ekstrak biji anggur sebanyak 39.4 mcg.

Produk Vita E Comples Shakle ini amatlah bagus untuk kesuburan kaum lelaki. Kepada lelaki yang ada masalah kesuburan, rendahkan ego dah cubalah produk ini, manalah tahu ada rezeki anda untuk dapatkan zuriat nanti. Kita jangan berhenti berusaha selagi termampu.

Dan juga untuk memang tak ada masalah kesuburan, bolah juga untuk mengamalkan produk ini, agar prestasi anda berada ditahap yang maksimum. Barulah menjadi suami kesayangan para isteri kan.
Vita-E Complex Shaklee

Zinc Complex

Zink adalah salah satu mineral yang penting bagi tubuh kita. Secara umu zink adalah bagus untuk menyembuh luka, masalah keguguran rambut dan sebagainya. 

Namum disebabkan dari tadi kita cerita pasal lelaki, Apa yang bagusnya produk ini untuk para lelaki?

Zink amat menpengaruhi kesuburan dan kesihatan seksual lelaki. Sebabnya Zink diperlukan dalam menghasilkan sperma, jika kurangnya Zink maka semen menjadi cair/kurang pekat.

Dan pada masa yang sama Zink juga membantu menguatkan sperma. Ya, untuk melengkapkan persenyawaan, sperma yang kuat amat diperlukan untuk berenang ke ovari. Ini biologi beb.

Selain itu Zink ini juga penting untuk menjaga kesihatan Prostate abang-abang semua. Jadi para lelaki semua perlukan kandungan Zink yang mencukupi agar kesihatan 'kita' semua terjamin.

Dalam tablet Zinc Complex Shaklee mengandungi Zinc gluconate - 15mg, Calcium diphospahte -115mg. 

Zinc Complex

Kalau nak suruh aku tulis pasal vitamin shaklee ni memang satu entri takkan cukup. Boleh patah jari aku menaip. Sebab ada begitu banyak jenis vitamin yang bagus untuk kesihatan dan produk Shaklee yang ada.

Sebenarnya produk diatas tidaklah khas untuk masalah kesihatan lelaki sahaja seperti yang aku ceritakan diatas sahaja, sebab itu topik pasal kesihatan lelaki. Produk di atas juga ada banyak lagi khasiat lain.

Produk vitamin shaklee bagus untuk kesihatan kita semua, bukan sahaja untuk wanita, tetapi bagus juga untuk lelaki dan untuk anak-anak pun juga ada. 

Jika inginkan lebih info pasal produk shaklee ini carilah pengedar yang sah, dan dapatkan info dan penerangan yang secukupnya sebelum membeli.

18 Komen untuk "Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan Lelaki"

avatar

Tahniah untuk lelaki yang mementingkan kesihatan.
Pelanggan saya ada di kalangan lelaki.
Kadang rasa kagum dengan semangat mereka untuk sihat. Hehe.
Pelbagai tujuan; berhenti merokok, masalah prostat, masalah kesuburan, rambut gugur dll.

avatar

wow..xramai lelaki yg suka makan suplemen. moga terus kekal sihat. :)

avatar

Para suami ni kena ada isteri yang jaga makan mereka termasuk hidangkan piring vitamin siap2 atas meja bersama segelas air. Kalau tidak, jangan harap nak makan vitamin. Bukan begitu blogger lelaki?

avatar

Suami saya pn rajin makan vitamin..vitamin pilihan sudah tentu vitamin shaklee...

avatar

Tahniah entry vitamin shaklee bagus untuk kesihatan milik BL masih kekal di first google page..

avatar

Tahniah...selalu lelaki ni memang liat nak makan vitamin, lagi liat nak jumpa doktor. Bertuah isteri BL, tak payah nak hidang-hidang macam nurse.hehe.

http://minaina-ilaaina.blogspot.com

avatar

Tahniah BL..bukan semua lelaki suka makan supplement..sebab ada yg berandaian supplement itu ubat.. :)

avatar

Produk Shakle bukan untuk wanita sahaja ye, ia produk untuk semua golongan, kanak-kanak pon ada.

avatar

Semua produk lelaki sesuai untuk wanita dan lelaki. Lebih-lebih lagi vitamin E ni yang mampu meningkatkan 'tenaga' seorang lelaki. Vitamin E vitamin wajib bagi suami. Anda juga patut cuba..hehe. Apapun, good luck untuk contest vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan lelaki ni..^_^

avatar

memang bagus untuk kesihatan... kesihatan cukup berharga tatkala berdepan dengan ujian kesihatan...

avatar

Shaklee memang bagus untuk kesihatan.majoriti pengguna adalah ibu2..tapi tahniah sebab menjadi antara lelaki yg menggunakan Shaklee untuk kesihatan

avatar

tahniah consume shaklee untuk kasihatan...jarang2 lelaki nak bersuplement.

avatar

Biasanya perempuan yang rajin promot benda ni, dan perempuan juga yang rajin beli

avatar

Hehehe..
Tahap kepekaan orang Malaysia terhadap kesihatan tidak terlalu tinggi..
Masing2 berfikir ambil suplemen bila sakit sahaja..
Walhal paling penting untuk maintenan kan kesihatan..
Nak2 bila umur mencecah kepada 40an ke atas..

avatar

Ramai lelaki beranggapan supplemen hanya utk wanita.. sedangkan mereka juga perlu supplemen..

avatar

Baik lelaki ataupun wanita perlu ada kesedaran menjaga kesihatan.Mencegahkan lebih baik dari mengubati.Jangan tunggu sampai dah sakit sangat br nk cari penawar. Rugi...

avatar

Semua golongan memang perlukan suplemen untuk maintain kesihatan. Mencegah itu lebih baik.

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.