blogger lelaki logo

Wordless Wednesday #7 : Kontang

18 Komen
kontang
Wordless Wednesday #7 : Kontang


18 Komen untuk "Wordless Wednesday #7 : Kontang"

avatar

macam mana boleh kontang ni?
sekarang dah masuk musim hujan

avatar

kalau dah kontang..perahu akan berehat panjang!

avatar

Bukan musim hujan ke sekarang ni??

avatar

assalamualaikum
selamat pagi

avatar

Kering habis ni. Ke memang sampan tu diletak dekat kawasan berpasir. Hehe

avatar

kat mana yg sampai kontang habis ni?

avatar

tak syok bosan duduk main pasir jelah

avatar

sementara kontang ni perahu boleh bersantai di situ..hehe

avatar

tunggu air pasang baru boleh kelaut tu...

avatar

ak penah tolak kayak 10 km haha

avatar

Musim hujan macam ni konrang lagi..adussss...haha

avatar

Macam serius je kontang sampai macam tu

avatar

itu semacam pantai yang airnya lagi surut yah mas

avatar

Tanpa air umpama tiada kehidupan.. salam rabu.. :)

avatar

Assalam
Menyayat hati.

avatar

kontang....pentingnya air.....

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.