blogger lelaki logo

Dah! Jangan Kutuk Proton Lagi

47 Komen
Teruk sangatkah kereta keluaran Proton ni? Tapi serius, lepas aku tengok video ni, aku rasa menyesal sebab juga aku kutuk kereta Proton. 

Dah Jangan Kutuk Proton Lagi

Tak sangka para pejuang Mujahidin Syria menggunakan kereta Proton BLM untuk dijadikan sebagai bom kawalan jauh.

Walaupun hanya kenderaan, yang sudah hampir jadi kerangka. Sekurang-kurangnya ada jasa kereta ini kepada pejuangan Mujahidin Syria.

Dengan sedikit pengubahsuaian, setereng kereta Proton BLM ini diubah supaya dapat dikawal melalui alat kawalan jauh. Dan dalam kereta ini diisi dengan bom, yang siap sedia untuk diletupkan. jika dilihat dalam video ini, kesan letupannya agak besar.



Model Terbaru Proton Perdana baru 2016 akan dilancarkan tak lama lagi. Adakah ia akan memberikan gambaran positif erhadapa kereta keluaran Proton nanti?

47 Komen untuk "Dah! Jangan Kutuk Proton Lagi"

avatar

sedih juga tengok kereta proton digunakan untuk kenderaan bom...

avatar

Kita je yang cakap sayang,mereka tak kenal pun erti sayang..

avatar

saya menggunakan proton..so please jgn kutuk proton...hehehehe

avatar

kiranya berjasa juga kereta proton ya..

avatar

Apa2 kenderaan pun yang kita guna, kena ingat apa tujuan pakai kereta tu. Bukan nak menunjuk2, tapi untuk memudahkan perjalanan je...

avatar

kereta berperisai terbaru .. kereta untuk digunakan untuk memudahkan perjalanan

avatar

ok gak nih eh, pelbagai guna keta proton nih

avatar

Assalam
Masyaallah , ada juga 'wakil' negara bertempur di sana ya.

avatar

Memang berani diorang ni..

avatar

siapa yang kutuk proton nih??

avatar

walaupun tak berapa seronok tengok, besar jasa proton blm ni.

avatar

Proton jadi pilihan mungkin disebabkan ciri handling nya yang sangat baik. Proton Saga FL memang lancar pengendaliannya. Sama sahaja tarafnya dengan kereta import lain.

avatar

Sedar tak sedar, aku dah pakai kereta proton ni 4 tahun haha..jgn kutuk lebih2 ye

avatar

kenapa proton tak gunakan je video ni utk buat promoso kereta diorang.. heheh

avatar

Proton kena tingkat quality so mesti tak ada yang komplain..waja is one of the best product yang proton keluar..

avatar

memang terbaik kereta blm untuk berjihad

avatar

hi...sayang juga produk keluaran negara kita dijadikan BOM je...
hurm...dah laa model ni masih baru..

avatar

Tahniah proton..

avatar

jgn kutuk proton!! Mak guna proton gak..tp bukan model bom ni ler

avatar

Dijadikan BOM kereta!.... Memang dasyat pengendalian oleh Lotus ini!
Macamnelah rupa lepas meletop tu agaknya...

avatar

sekurangnya berjasa , kita sepatutnya bangga negara kita ada mengeluarkan kereta sendiri

avatar

hidup proton...hehe

avatar

yumida pun pengguna proton
sgt berjasa dgn yumida

avatar

ini menunjukkan harga proton di negara yang tengah perang pun murah. cuba kat malaysia bawak proton g kebun kelapa sawit.. ada brani? hahaha

avatar

Ledakannya cukup besar dan mesti dipergunakan dengan hati-hati.

avatar

adoi.. jadi bahan letupan je.. kesian

avatar

klu dia pakai kereta lain, barangkali jadi letupan kecil sahaja..hehe :D

avatar

proton savvy dah dipos ke kampung, hmm sedih tgk video tu

avatar

huhuhuu.. bahaya jugak ni bro.. hahahah

avatar

pergghhh saja je dia jadikan bom.. bagi aku lagi bagus..

avatar

sepatutnya kita bangga dengan proton bukan mengutuk

avatar

sayangnya kereta... deno bangga dgn kereta proton sejak ianya mula dilancarkan oleh tun mahathir, walaupun ada org yg kutuk tun masa tu.. skrg, org yg kutuk2 dulu pun pakai kereta proton, sepatutnya pakai la kereta luar.. ke mcm mana? huhu

avatar

hebat juga kereta ni. ;-) macam-macam mereka buat untuk teruskan kehidupan.

avatar

Nampak sangat kereta ini murah sangat dekat sana huhuhu

avatar

Alamak...peminat setia proton dah tanya tuh..haha

avatar

Kereta proton masih lagi antara yg disukai ramai...

avatar

proton ....... kereta kedua saya tapi dah jual....

avatar

Sory beb tak leh tengok video tu mesti lu paham gua camne kan hehe

avatar

patutnya kita bangga dgn kereta nasional kita..
dgn keta nielah byk membuka peluang pekerjaan pada ramai rakyat malaysia..

avatar

Killing ppl in the name of GOD.. speacheless..

avatar

Saya juga pengguna proton n juga sales proton.. Sape kutuk proton tu..sakitnya tuh disini..

avatar

Saya juga pengguna proton n juga sales proton.. Sape kutuk proton tu..sakitnya tuh disini..

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.