blogger lelaki logo

Wordless Wednesday #5 : Sejuk Mata Memandang

28 Komen
Sejuk Mata Memandang
Wordless Wednesday #5 : Sejuk Mata Memandang

28 Komen untuk "Wordless Wednesday #5 : Sejuk Mata Memandang"

avatar

memang sejuk ibu mengandung....salam blogging.

avatar

Ya...Sejuk mata memandang...di hari yg sejuk ini, hujannn...

avatar

dapat mandi lagi sejuk. hehe

avatar

Nih bukan mata je sejuk..ngan badan2 sekali sejuk kalo dah berendam dlm air tu woo

avatar

Assalam
Terasa sejuk pula bila melihatnya - sejuknyaaaa...

avatar

Sejuk mata mnemandang... Sesjuk air yang mengalir...

avatar

rasa nak terus terjun dan jemu dg mandi air laut

avatar

cantik dan mendamaikan.. :D

avatar

wah.... sekali dgn badan sejuk nih.. bukan mata je

avatar

dah lama tak pergi tempat begini.....

avatar

sejak lagi kalau terjun mandi...

avatar

memang best kalau bercuti bersama keluarga kat tempat macam ni :)

avatar

Apa lagi jom berkubang.

avatar

tetiba nak mandi air terjun plak,hehe ,seronok sejuk tu

avatar

Subhanallah..nikmat yg perlu disyukuri

avatar

port tuk aku lupakan masalah seketika

avatar

rindu kenangan daki gunung,, huhuu

avatar

memang bagus sangat lah , mata aku pun tengah panas nih

avatar

Sejuk mata memandang, tenang jiwa & raga.. Salam Rabu :)

avatar

pemandangan alam perhutanan yang masih sangat alami sepertinya yah mas

avatar

Air jernih,sure sejuk nyer.

avatar

Lamanya lahai tak mandi sungai.

avatar

lagi sejuk kalau mandi =) best tu

avatar

sejuk mata memandang, sejuk juga hati.

avatar

Bila tengok gambar nie.... tersedar bahawa saya dah lama sangat tak berkelah atau mandi sungai mahupun air terjun

avatar

sejuk lagi badan yang berendam...hehe

avatar

Haha..seronoknya dapat tangkap ikan ni..banyak ikan tak bro?

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.