blogger lelaki logo

Wordless Wednesday #4 : Mengejar Pelangi

25 Komen
Wordless Wednesday #4 : Mengejar Pelangi
Wordless Wednesday #4 : Mengejar Pelangi

25 Komen untuk "Wordless Wednesday #4 : Mengejar Pelangi"

avatar

mana mungkin dapat mengejar pelangi..

avatar

Seakan kita mengejar pelangi...

avatar

subhanallah cantiknya pelangi .... manakan mungkin kita mengejarnya. Kerna pelangi tidak pernah lari dari kita (^_^)

avatar

Memang tak dapat la nak dikejar. Hehe

avatar

Dah lama sangat tak lihat pelangi depan mata, rasanya mahu lebih dari 10 tahun...sempat nampaknya bro tangkap gambar tu...guna smartphone ke kamera?

avatar

Assalamualaikum. subhanallah. lama sheila tak nampak pelangi.. cantiknya. Salam Aidiladha :)

avatar

asal saja yang dikendong tak keciciran

avatar

Kerana mata melihatnya - hati mula mengejar dengan puji-pujian pada Tuhan :)

avatar

memang takkan sampai jika di kejar, .... subhanallah..

avatar

cuma boleh menikmati keindahannya selagi ia masih ada serta mengkagumi kejadian Allah ...

avatar

lengang yer jalan tuh...

avatar

seperti kita mengejar pelangi
tp ada kalanya pelangi tu mengekori kita
mana 1 tu..hihihi

avatar

memang cantik pelangi tu..rasa macam lama puteri tak tengok pelangi

avatar

dapat ke kejar pelangi tu?? hehehe

avatar

Jangan dikejar pelangi. Kerana pelangi memberi harapan. Hadirnya cuma sekadar persinggahan.

avatar

pelangi jgn kejar ya, sure tak dpt

avatar

snap pakai smartphone je ni

avatar

pernah x ada yang sampai dikaki pelangi

avatar

Mengejar pelangi.. mengejar impian penuh pengharapan.. Terbaik.. :)

avatar

mengejar pelangi senja :)

avatar

Andai mengejar pelangi, pasti takkan terkejar. Takkan mampu menggapai. Hanya mampu melihat keindahannya, hanya mampu mensyukuri nikmat kebesarannya..

avatar

Nanti kalau berjaya kejar bagitau ekk..haha

avatar

laskar pelangi..cerita yang memang bermessege

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.