Pentingkan Diri Sendiri : Lori Terbabas Di SKVE

Pentingkan Diri Sendiri : Lori Terbabas Di SKVE

Ada banyak sifat buruk dalam diri manusia. Slah satunya sifat mementingkan diri sendiri. Akibatnya menyusahkan orang lain. Walaupun dia rasa sikap, dia punya pasal la nak buat apa pun.

Banyak orang banyak ragam, kita boleh tengok sikap pentingkan diri ini dekat jalan raya. Ada sahaja pemandu yang nak cepat, tapi tak sedar perbuatan dia tu menyusahkan orang.

Tukar lorong sesuka hati, potong barisan, nak masuk simpang tak bagi signal, memang nak kena dengan aku ni. Aku memang cukup berbulu dengan orang yang macam ni. Sebab dia orang tak fikir pasal orang lain.

Pentingkan Diri Sendiri

Ini salah satu contohnya, sikap pemandu lori. Mentang-mentanglah dia besar, suka suki je dia bawa laju pulak tu, tak pasal-pasal terbabas, dekat lebuhraya SKVE. Lokasi SKVE menghala Hospital Serdang. 

Siap ada orang yang merakam video, sebab lori ni dipandu laju dan niat orang yang nak merakam ni nak lapor kepad SPAD. Namum tak sangka pulak lori boleh terbabas masuk ke jalan yang bertentangan. Layan video ni.




Update Gambar :

Lori Terbabas Di SKVE

Lori Terbabas Di SKVE

Lori Terbabas Di SKVE

Share this:

Disqus Comments