Indera Putra kena ugut bunuh?

Indera Putra kena ugut bunuh?

Indera Putra kena ugut bunuh oleh seorang yang bernama Boy Nazrie, dekat facebook je pun. Bukan aku nak kecoh tapi mamat ni yang kecoh..hu3

Indera Putra kena ugut bunuh

Hey boy, tuang sikit..meh sini aku nak cerita...bolasepak dekat Malaysia ni baru je nak naik. JDT tu pun lagi la baru. Jadi tak ada gunanya kita buat perkara yang tak berfaedah macam ni, semata-mata sebab bola kan.

Jangan duk tiru macam bola sepak luar negara tu sangat, silap jaringkan gol sendiri pun kena tembak... bila la nak maju bolasepak negara kita kan..asyik2 ada pemain kena tembak je..dah la stok permain berkualiti pun agak terhad di Malaysia ni.

Indera Putra kena ugut bunuh

Aku akui ramai yang tak puas hati dengan insiden yang melibatkan Indera putra dengen Mat Yo tempoh hari..aku sebagai penyokong TRW pun perasan yang Indera macam geram sanagt masa tu...Tapi Mat Yo pun ada balas balik selepas itu dengan sengaja memijak kaki Piya..hey boy tuang sikit lagi..hahaha

Dah la tu boy..kalau rasa panas hati tengok bolasepak, jangan dah tengok bolasepak, lebih baik pergi tengok acara lari dalam guni  atau acara lari bawa telur degan sudu..hahaha

Apa-apa pun aku harap, dengan senario bolasepak negara kita yang semakin meriah ni, janganlah ada insiden macam ni. Bagi aku setakat provokasi macam ni, sudah perkara biasa bagi fanatik-fanatik bolasepak ni. dah tu jangan gaduh-gaduh lagi..nanti mak marah

Share this:

Disqus Comments