blogger lelaki logo

Wordless Wednesday #1

24 Komen

Hadiah Misteri daripada Santaikata.com

24 Komen untuk "Wordless Wednesday #1"

avatar

Wah! Tahniah ya...memang istimewa!

avatar

wah bestnyer dapat hadiah...tahniah :)

avatar

@Bin Muhammad @ Puteri kasih : terima kasih rezeki dipagi hari..hu3

avatar

alamak gambar tak keluar la.....

avatar

adeh..loading slow kot

avatar

aku takde la benda ni hehe

avatar

Boleh cucuk banyak usb le lepas ni.

avatar

Ini usb port ke apa ni?hehe.tahniah bro..

avatar

hadiah kemenangan yer,,?? Kalau yer tahniah la yer...:)

avatar

USB port apa ni? Siap ada suiz lagi tu.

avatar

uish... pemenang nih.. tahniah bro. kongsi sket

avatar

port usb erk..byk nye..bez la..tahniah

avatar

Bagus usb hub ni,nak guna seberapa banyak usb port pun boleh :-)

avatar

Menang USB seh. Ada switch?

avatar

tak sangka pulak wordless wednesday #1 aku ni dah jadi tempat teka-teki..hahaha

avatar

Tahniah dapat hadiah istimewa tu

avatar

kuat untung bro! rezeki tu..

p/s : jangan lupa untuk singgah dan baca entri terkini saya di [SINI]

avatar

fuhh..misteri sungguh hadiah itu.

avatar

apa tu? kabel usb..?

avatar

perghhh ak xcek ag ad kt umah kg laa nie

avatar

siap ada on off lagi :D

avatar

er, apakah itu? Gambar tidak muncul

avatar

Assalamualaikum. usb port ke? wallah taniah bro :)

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.