Segmen Sabtu by Emas Putih & Dedeq

Segmen Sabtu by Emas Putih & Dedeq

Segmen Sabtu by Emas Putih & Dedeq

Ini adalah segmen kedua yang sempat aku sertai. Lagipun hadiah yang ditawarkan agak lumaya...ha3...aku pun ada terfikir nak buat segmen macam ni, tapi masih belum ada kesempatan. Mungkin akan menyusul di pertengaha september ini aku akan buat satu segmen sebegini. Kepada blogger lain yang nak sertai sgemen ni korang boleh klik banner diatas. dan dibawah ini adalah syarat-syaratnya.

Syarat :
1. Buat entry yang bertajuk Segmen Sabtu by Emas Putih & Dedeq
2. Tempek banner kat atas di dalam entry korang dan link kan ke entry ini
3. Follow blog Emas Putih & Dedeq
4. Like fanpage di bawah
5. Sertakan jenis kad pra bayar anda (Digi/Celcom/Maxis) sahaja.
6. Tinggalkan link entry anda di ruangan komen.

Hadiah : Topup RM5 x 15 Pemenang

Tarikh Tamat : 08 Sept 2013 , 11:59pm (24 Jam Sahaja)

Share this:

Disqus Comments