blogger lelaki logo

Menang Segmen Reblog Puterikasih.com

26 Komen
Alhamdulillah, sekali lagi entri aku telah dipilih sebagai pemenang selepas Menang Kontest Apa kata blogger tentang traffik blog?. Kali ini aku telah dipilih sebagai pemenang Segmen Reblog Bersama Puteri Kasih pula. Rajin pula kau sertai segmen bagai ni kan?

Menang Segmen Reblog Puterikasih.com


Sebab utama aku join segmen ini adalah aku rasa segmen ini lain daripada yang lain. Dimana kita perlu memilih satu patah perkataan sahaja dan perlu dijadikan sebagai topik untuk kita karang menjadi artikel. Dan tempoh masa yang diberikan juga agak singkat cuma 3 hari sahaja segmen ini berlangsung.

Agak mencabar jugak lagi segmen ni sebaba di dalam masa yang singkat kita perlu buat karangan berkenaan satu pekataan yang kita pilih sendiri. Kepada sesiapa yang ada buat segmen atau kontest yang agak mencabar silalah bagitahu aku, mungkin aku akan sertai nanti..hu3

Terima kasih kepada Puteri Kasih dan juga tahniah kepada para pemenang lain. PahanPha Is dan Ayie Abas.

26 Komen untuk "Menang Segmen Reblog Puterikasih.com"

avatar

Assalamualaikum. taniah bro. murah rezeki kamu :)

avatar

tahniah bro...!!!

avatar

bro tahniah bro.. apa lagi yg blogger suka, benda2 cam nih la kan memeriahkan duani blogging

avatar

tahniah bro makin hebat sekarang :)

avatar

yup betul bro..kita memeriahkan lagi suasana

avatar

bro ni mesti terror bm masa skolah dulu nih

avatar

wah tahniah
rezeki dgn berblog kan..alhamdulillah

avatar

xde lah..dulu SPM dpt B3 je bm

avatar

hu3...syukur..tambah lagi smgt untuk terus menulis

avatar

waaaahhbestnya..tahniah kucha!:)

avatar

Tahniah...anda memang sangat berbakat dan kreatif dalam penulisan. Teruskan dan tingkatkan penguasaan bahasa agar lebih ump!

avatar

terima kasih.. :)

avatar

insyallah..saya pun masih lg belajar untuk tingkatkan mutu penulisan saya..banyak sgt lagi nak kena belajar ni

avatar

Tahniah kepada yang menang..

avatar

Ada buat Mini Contest :-)

Jemput lah hantar entri penyertaan

avatar

tahniah bro..rezeki2..hehe

avatar

tahniah bro :D

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.