Create Blogger AMP HTML template install & download Accelerated Mobile Pages themes for Blogspot platform.

Menang Kontest Apa kata blogger tentang traffik blog?

Yahooo..Blogger lelaki telah diisytiharkan sebagai pemenang tempat ketiga di dalam kontest Apa Kata Blogger Tentang Trafik Blog? yang telah dianjurkan oleh blog Santaikata.com. Dah bersyukur sangat dah walaupun aku hanya mengondol tempat ketiga dengan ganjaran hadiahnya bernilai RM100 + Hadiah misteri lagi tu...Kiranya ini buat pertama kali aku berjaya menang kontest yang diadakan oleh blogger.

trafik blog , Menang Kontest Apa kata blogger tentang traffik blog?

Jom kita tengok senarai pemenang yang telah menjuarai kontest ini.

Tempat pertama : Hasrul Hassan (RM300 + hadiah misteri)
Tempat kedua : Khairul Zamri (RM200 + hadiah misteri)
Tempat ketiga : Blogger Lelaki (RM100 + hadiah misteri)


Referral terbanyak

HasrulHassan.com - RM50
KhairulZamri.com - RM50
Norazizah.org - RM50
MenulisMenconteng.my - RM50
Hafizmohd.com - RM50


Bukan calang-calang juga yang sertai kontest ni, sifu-sifu pun ada yang join sekali.

Boleh tak aku nak bagi ucapan sikit..hahaha..macam menang anugerah pula..ucapan ribuan terima kasih kepada Eridy Santaikata yang telah memilih saya sebagai pemenang dan ucapan tahniah juga kepada blogger lain yang telah menang.

Kepada yang nak baca balik artikel aku yang dapat hadiah nombor 3 tu, boleh baca artikel Apa kata blogger tentang trafik blog?.

Jom DISQUS... expand_more

Komen dengan Google+ expand_more

Komen dengan Facebook expand_more

mail