Create Blogger AMP HTML template install & download Accelerated Mobile Pages themes for Blogspot platform.

Ranking Alexa September Blogger Lelaki

Syukur Alhamdulillah . Hari ini terpapar nombor yang yang baik..bukan nombor 4D yer..Ini nombor ranking Alexa la. Dengan nombor ini semoga ...

Syukur Alhamdulillah

Syukur Alhamdulillah , selepas kita bangkit dari kegagalan , kita mengecapi sebuah kejayaan . Kita dah jadi orang hebat, kita dah jadi oran...

Usaha Dan Kejayaan

Usaha adalah apabila kita melakukan sesuatu atau membuat tindakan untuk mencapai sesuatu yang kita inginkan. Kejayaan pula adalah apabila...

Where Have All The Bootboys Gone?

Apa kes nie, tiba buat tajuk omputih, tapi isi bahasa Melayu..hahaha..xde apa-apa cuma tiba-tiba jiwa ini rasa nak mengimbau kembali ketika...

Edisi Jumaat : Ada Baiknya Aku Diam

Dosa mulut adalah dosa yang paling mudah dan dekat dengan kita. Jika kita tidak menjaga ketajaman lidah kita berbicara, mungkin tersem...

Sweet Ke Lelaki Merajuk?

Merajuk, apabila kita menunjukkan rasa tidak puas hati kita kepada seseorang atau sesuatu. Siapa yang tak pernah merajuk kan. Apabila kita ...

Simptom Anda Mengalami Stress

Stress atau tekanan boleh berlaku kepada sesiapa sahaja. Semua manusia yang bernyawa akan mengalami stress, aku pun pernah stress, semua or...

Wordless Wednesday #1

Hadiah Misteri daripada Santaikata.com

3 Faktor Kegagalan

Tetiba rasa nak memotivasikan diri pagi ini. Aku rasa semua orang pernah gagal dalam hidup mereka. Tapi apa sebenarnya yang menyebabkan kit...

10 Soalan Tentang Lelaki

Apa ni main-main tanya soalan ni, ingat SPM ke ni. Nampaknya ada kekusutan berlaku di dalam minda wanita dengan mengajukan soalan sebegini....

Dimana Silapnya Ego Lelaki?

Ego ada di dalam setiap diri kita. Lebih-lebih lagi kaum adam, lelaki. Ego itu bukannya sesuatu yang buruk, sebab setiap yang tuhan jadikan...

Segmen – Saya Mahu Ditegur

Segmen Saya Mahu Ditegur  dianjurkan blogger otai Eyriqazz ini agak menarik. Sebabnya ia mengalakkan semua blogger untuk saling tegur meneg...

Kenaikan Gaji Penjawat Awam 2013/2014?

Kecoh hari ini pasal pelarasan kenaikan gaji baru penjawat awam 2013/2014 . Aku pun tak pasti akan kebenaran berita ini, berdasarkan berita...

Jumlah Lelaki Melebihi Wanita Di Malaysia

Lelaki lebih ramai daripada wanita di Malaysia. Hari ini kita nak sambung sikit bab obses dengan nombor . Jom kita lihat statistik ini yang...

Obses Dengan Nombor

Nombor atau angka, sesuatu yang penting didalam kehidupan kita. Aku ambil contoh paling senang la, sekarang dah pukul berapa, kita tengok j...

Kontes Review Klinik Cinta

Pengumuman Penting, perhatian kontest paling terkini dan terhangat dipasaran sedang berlegar-legar diruang arena maya Malaysia sekarang. Ko...

Dilema Filem Melayu

Cerita sahaja pasal filem Melayu ada bunyi-bunyi yang agak sumbang akan keluar, kebanyakkannya perkara negatif. Takkan langsung tak ada fil...

Cermin Diri

Mesti kita pernah dengan ayat macam ini kan, "wei cermin la diri ko tu dulu sebelum nak ngorat aku." ataupun "hang tak reti ...

Lelaki Bantu Buat Kerja Rumah

Malukah lelaki untuk membantu isteri buat kerja rumah seperti mengemas rumah, basuh pinggan mangkuk, memasak, basuh baju, jemur baju, menjag...

Edisi Jumaat : Kelebihan Istighfar

Rasulullah bersabda: "Barangsiapa yang senantiasa beristighfar, maka Allah akan memberikan kegembiraan dari setiap kesedihannya, dan...

Menang Segmen Reblog Puterikasih.com

Alhamdulillah, sekali lagi entri aku telah dipilih sebagai pemenang selepas  Menang Kontest Apa kata blogger tentang traffik blog? . Kali in...

Blog sebagai pendapatan sampingan !

Blog sebagai punca pendapatan sampingan tidak boleh disangkal lagi. Kita sudah baca banyak kejayaan pasa blogger yang sudah berjaya. Bagi d...

Minda Kita Mudah Di Brainwash?

Brainwash adalah membuatkan seseorang itu menerima pakai kepercayaan yang baru atau berbeza dengan menggunakan teknik yang sistematik dan b...

Jiwa-Jiwa Kecil

Orang berjiwa kecil adalah mereka yang terus menyerah sahaja pada nasib, berjiwa budak(hamba), bertuhankan manusia...takut segala orang yang...

Siapakah Budak Lelaki Yang Hebat Ini?

Gigih budak lelaki ini mendukung sebutir peluru berpandu mortar. Dia tak kisah walaupun muka dia bercomot dengan minyak hitam. Dia tak k...

Takdir Lelaki Ini

Aku sangat percayakan takdir serta ketentuan Qada dan Qadar yang tuhan tentukan untuk aku. Aku hidup untuk menggalas takdir ini. Aku kena r...

Special Giveaway : Hari Malaysia

Hari Malaysia adalah sebagai lambang perpaduan diantara kita semua rakyat Malaysia. Dengan perpaduan inilah maka terbentuknya negara yang ...

Roving Report: Project Malaysia

Selamat Hari Malaysia buat semua rakyat Malaysia dan selamat bercuti sert beristirehat dengan keluarga. Disebabkan masih lagi dalam mood c...

Sambutan Hari Malaysia 1963

Kita semua tahu Hari Malaysia disambut bersemperna pergabungan diantara Persekutuan Tanah Melayu, Sabah (North Borneo) dan Sarawak pada 16 ...
mail