Cara Senaman Untuk Kempiskan Perut

Cara Senaman Untuk Kempiskan Perut

Perut anda Buncit! Boroi! Gendut! Bulat macam orang mengandung 8 bulan! Meh kita kempiskan perut yang buncit itu. Biar jadi lelaki kacak dan menjadi idaman wanita diluar sana. Jom kita pikat awek-awek yang cun melecun diluar sana. Yang dah beristeri tu, jangan nak menggatal.

Perut buncit mungkin menjadi masalah kepada lelaki yang sudah berkahwin. Anak baru satu, tapi perut dah ikut buncit sekali dengan isteri mengandung. Orang lain yang mengandung, kita pun sekali ikut yer...

Banyak faktor yang menyebabkan perut makin buncit ni bagi lelaki yang dah kahwin. Pertamanya sebab isteri masak sedap-sedap dan banyak pula tu. Macam nak makan 4-5 orang sekali hidang. Mahu atau tidak kena habiskan juga. Lepas tu kerja dekat ofis asyik duduk je, bersenam pun malas. memanglah perut kita akan menunjukkan kemajuan yang cemerlang.

Cara Senaman Untuk Kempiskan Perut  Buncit

Kalu tidak dibendung dari awal masalah perut buncit ini, mungkin nak masuk anak kedua, makin menbonyotlah perut comel kita tu. Selain dengan bersenam kita juga perlu jaga bab makan. Nanti akan ceritakan lain kali pula bab nak jaga permakanan kita pula.

Ini dia dari Blogger Lelaki untuk lelaki. Tips cara senamana kempiskan perut buncit. Nanti korang ikut step by step langkah dibawah yer..semoga berjaya misi kita untuk kempiskan perut dan tampilkan six pack dengan perut yang menawan.

Tips cara senaman kempiskan perut buncit





1. Cycles


2. Knee Ups


3. Leg Raises


4. Reverse Crunch


5. Leg On Coach Crunches


6. Hip Trust


7. Cross Crunch


8. Reach and Touch


9. Cross leg reverse crunch



Selain itu boleh juga cuba teknik diet yang berkesan membakar lemak. Menjaga gaya permakanan kita juga amat penting. Serta kita juga perlu tahu cara untuk mengamalkan diet yang betul.

Amacam ada bran. Jangan lupa cuba tau. Senang sahaja kan cara nak kempiskan perut buncit. Cuma usaha yang gigih sahaja yang diperlukan. Sekian, Terima Kasih.

Share this:

Disqus Comments