blogger lelaki logo

Cabaran Blogger Lelaki

4 Komen
Cabaran blogger lelaki untuk mencelah ruang diantara blogger-blogger otai semua agak sendat. Aku muncul ke dunia blog ini ditengah-tengah khalayak blogger yang sudah tumbuh bak cendawan selepas hujan.

Cabaran hidup ini begitu banyak untuk ditempuhi. Semuanya datang bertimpa-timpa. Jika kita hebat kita akan tenang hadapi semua ini, kerana tuhan sedang menguji kita. Siapa dia yang hidup didunia ini tidak ada masalah? Semua itu kita kena anggap sebagai cabaran dan hadapi dengan sabar. Yang penting kita tidak lari dari  masalah. Jangan Jadi Bacul!

Cabaran Blogger Lelaki


Semakin kita dewasa, semakin kompleks cabaran dan dugaan kita hadapi. Masa budak-budak dulu, cabaran yang paing mencabar bagi aku adalah, pagi-pagi dah kena kayuh basikal pergi sekolah. Dan waktu paling mencabar ialah, bila nak mengayuh basikal ke sekolah dengan kerja rumah yang cikgu suruh tak siap lagi..hahaha...itu kenangan beb...

Tapi bila kita sudah dewasa dan sudah ada keluarga sendiri cabarannya sungguh berbeza. Kita mulai belajar erti kehidupan sebenar. Kita akan mula faham akan kesusahan mak ayah kita dahulu membesarkan kita. Mahu atau tidak kita kena teruskan hidup, sahut setiap cabaran yang datang. Susah sikit tak apa, janji senang di kemudian hari.

Cabaran untuk blogger lelaki berjaya di dalam dunia blogging ini akan akau redah je. Semoga kita semua akan berjaya dengan apa yang kita ceburi.

Sekian, terima kasih.

4 Komen untuk "Cabaran Blogger Lelaki"

Terima Kasih kerana sudi berikan komen di entri ini. Sila berikan komen yang berhemah. Sebagai penulis saya tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan di buang secara automatik. Harap maklum.